Ønsker du en vagtcentral, som kan varetage alle opgaver inden for administrering af alarmopkald, er du meget velkommen til at kontakte os. Vores vagtcentral er kendt for stabilitet, en høj grad af fleksibilitet, og derudover kører vi med åben protokol, dvs. at vi nemt kan administrere jeres nuværende alarmer, men I kan også leje eller købe vores.
Døgnbemandet Vagtcentral
Vores egen døgnbemandede vagtcentral er bemandet med professionelt og erfarent personale særligt uddannet i håndtering af alarmer fra vores kunders alarmløsninger, såsom:
- Forvagt service
- Bagvagt service
- Overvågning service
- Vagtkørsel service
Vagtcentralen kan modtage alarmer både ved brug af IP protokoller såsom SCAIP, analoge protokoller såsom CPC og via telefonopkald og tekstbeskeder.
Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne samt dokumenterer alle henvendelser, logger alle trin i alarmprocessen og optager samtalerne, såfremt I ønsker dette.
Vi behandler mere end 266.000 henvendelser årligt
Tryg
”Valget faldt på cekuras vagtcentral på grund at de nemt kan tilpasse deres vagtcentralservices, men nok vigtigst af alt, at de har et unikt og personligt tilgang til hver borger. Dette tror jeg vil give borgeren en følelse af tryghed
….TRYG
Sammen med Tryg er vi i gang med et testforløb som skal vise om en hel ny service fra vores vagtcentral kan være med til at øge trygheden hos ældre borgere – især dem, der bor alene.
Tryg valgte os som samarbejdspartner til testforløbet netop fordi vi nemt kunne tilpasse vores service til at kunne være bagvagt, men også at man problemfrit kunne tilslutte nye alarmenheder med faldsensorer, tovejstaler og GPS-lokalisering, som netop er en vigtig.
Læs om projektforløbet og hvordan vores vagtcentral har sikret en individuel tryghedsløsning til hver borger her.
Hjørring kommune
Vi er glade for den meget enkle håndtering af kaldelister i forhold til vagtrul, og ikke mindst den engagerede døgnsupport og meget overskuelige prisoversigt. Derudover er Cekuras medarbejdere i forvagtsordningen både hurtige, men også venlig mod borgerne. Hvad der også er vigtigt; 42% af nødkald er blevet besvaret og afsluttet af Cekura, hvilket har frigivet mange timer hos vores personale.
Navn, Omsorgschef i Hjørring kommune
Hjørring kommune havde brug for en løsning, hvor alarmer fra borgere blev besvaret af en vagtcentral hurtigt og effektivt. Derudover havde de brug for at selve alarmerne indgik i løsningen. Det fik de hos os, hvor vi i dag besvarer alarmer som forvagt.
Læs mere her
Lata – støtte og forsorg
Cekura leverer sikkerhedsalarmer til vores personale. Her er der fokus på at alarmerne skal være små og nemme at håndtere, samt at de skal besvares lynhurtigt. Cekura klarer denne opgave til U.G.
Navn, Lata, Pleje og forsorg
Lata havde brug for en sikkerhedsalarm-løsning, hvor alarmerne hurtigt gik til en vagtcentral, som kunne reagere i tilfælde af en nødsituation. Samtidig var det vigtigt at alarmerne var små og diskrete, og kunne alarmere lydløst, så de ikke ødelage den gode interaktion med borgeren. Læs hele casen her.
– og dette er uanset tid på døgnet
Vi besvarer alle henvendelser indenfor 30 sekunder
Vores Døgnbemandede Vagtcentral
Priserne starter helt nede fra kr. 39,/md og I får altid vores gode service uden at skulle betale for mere end hvad I har behov for.
Med denne service er vores kunder sikret besvarelse af alarmer indenfor 30 sekunder.
Vores kunder er sikret hurtig og professionel respons på alle alarmer - alle tider af døgnet. Vi aftaler sammen hvordan vi skal agerere.
Vi besvarer alarmer fra vores kunders alarmløsninger, som er opkoblet til vores døgnbemandede vagtcentral. Vi har både mulighed for at koble egne alarmløsninger, men også andre leverandørers alarmløsninger op til vores vagtcentral.
Kontakt os for mere information her
Vores kunder med denne service er sikret besvarelse af alarmer indenfor 30 sekunder, efter de ikke selv har besvaret alarmer. På denne måde har vores kunder selv muligheden for håndtere alarmern, men stadig sikre at alle alarmer besvares indenfor en bestemt periode. Vi aftaler sammen hvordan vi skal agerere.
Vi besvarer alarmer fra vores kunders alarmløsninger, som er opkoblet til vores døgnbemandede vagtcentral. Vi har både muligheder for at koble egne alarmløsninger, men også andre leverandørers alarmløsninger op til vores vagtcentral.
Kontakt os for mere information her
Vagtcentralen overvåger vore kunders alarmløsninger døgnet rundt og kontakter kunder ved fejl eller uregelmæssigheder som kan påvirke funktioner og drift. På denne måde er vores kunder trygge ved at vide deres alarmløsning altid fungere.
Kontakt os for mere information her
Vagtcentralen administrerer udsendelse af udkørende vagtkorps ved alarmering i hele landet gennem vores samarbejde med Securitas. Har I selv en vagt på stedet eller en aftale med anden Leverandør kan vagtcentralen også administrere udesendelse og kontakt til denne vagtservice.
Kontakt os for mere information her
Ubemandet Vagtcentral
Vores ubemandede vagtcentral er et administrationssystem der på sikker vis sørger for at videresende alarmer fra vores kunders alarmløsninger til korrekt person – såsom kollega, lokal vagt eller lignende.
- Alarmering via telefonopkald
- Alarmering via tekstbedsked
- Alarmering via e-mail
- Alarmering via app (2. halvår 2021)
- Alarmering via sirene/lys signal
Vagtcentralen overvåger altid alarmløsningerne, derudover dokumenteres og logges alle henvendelser.
Vores Døgnbemandede Call Center
Callcentret er vores nye udvidelse, hvor vi har erfarent og yderst servicemindede medarbejdere siddende til at hjælpe vores kunder med besvarelse af deres telefoner.
Giv jeres kunder den bedste service ved altid at sikre at der ikke ringes forgæves. Undgå ligeledes at jeres kunder skal vente i telefonkø og måske lægge på før de kommer igennem til jer. Vi besvarer alle opkald når I selv har for travlt til at besvare opkaldene, eller hvis der bliver ringet udenfor jeres normale telefontider. Vi viderestiller eller tager imod besked.
Kontakt os for mere information her
Spar penge på dyre telefonanlæg og personale og lad os være jeres reception. Vi viderestiller opkald til rette modtager. Er I optaget, så tager vi imod en besked som sendes videre til jer straks.
Kontakt os for mere information her
Vi hjælper jeres kunder når I ikke selv har tid til basissupporten - også udenfor jeres normale telefontider. I skal blot hjælpe os med oplæringen således at vi kan besvare forespørgsler fra jeres kunder hurtigt korrekt og fyldestgørende. På denne måde kan vi aflaste jer og give jeres kunder en rigtig god betjening.
Kontakt os for mere information her
I får jeres helt eget unikke telefonnummer hos som I enten kan viderestille til fra jeres eget hovednummer eller som jeres kunder ringer til direkte.
Døgnbemandet Call Center
Callcentret er vores nye udvidelse, hvor vi har erfarent og yderst servicemindede medarbejdere siddende til at hjælpe vores kunder med besvarelse af deres telefoner.
- Servicetelefon
- Telefonomstilling
- Telefonsupport
I får jeres helt eget unikke telefonnummer hos som I enten kan viderestille til fra jeres eget hovednummer eller som jeres kunder ringer til direkte.
Få en uforpligtende samtale
Med vores vagtcentraler har vi uanede måder at sammensætte en optimal løsning for vores kunder.
Vi vil derfor bede jer om, at udfylde formularen til højre og I vil blive kontaktet af en rådgiver indenfor 24 timer, så I sammen kan tage en snak om hvordan vi kan hjælpe netop jer.
Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse.
Med venlig hilsen
CEKURA A/S
– eller ring til os nu på telefon 32 31 60 50
En uforpligtende samtale
Udfyld formularen og bliv kontaktet af en rådgiver indenfor 24 timer.
Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse.
Med venlig hilsen
CEKURA A/S