Salgvilkår samt refusionspolitik
SALGSVILKÅR
(sidst revideret 18 maj 2018)
Disse salgsvilkår gælder for ethvert køb af en vare, du som privatperson har foretaget hos CEKURA A/S.
Vores virksomhedsoplysninger:
CEKURA A/S
Amagerbrogade 41, 1.
2300 København S CVR: 34046352
Tlf: 32 31 60 50 (åbent døgnet rundt) E-mail: mail@cekura.dk
Bank: Spar Nord
Reg: 9385
Konto: 4577962095
SWIFT: SPNODK22
IBAN: DK5993854577962095
Mobilepay: 79313
- Generelt
Du skal være fyldt 18 år og have folkeregisteradresse i Danmark for at kunne foretage et køb hos os.
Alle aftaler indgås på dansk.
- Levering
Vi sender varer med almindelig post og bestræber os på at levere din(e) vare(r)
indenfor 2-3 hverdage.
Der benyttes GLS til forsendelser. Her kan der vælges leverance til pakkeshop, privat- eller erhvervsadresse. Forsendelsesomkostninger kan forekomme.
- Betaling
Alle priser er oplyst i danske kroner, inklusive 25 % moms.
Fakturaen til betaling indenfor 8 hverdage modtager du sammen med forsendelsen af din vare.
- Fortrydelsesret
Du har ret til, uden begrundelse, at fortryde købet inden for 14 dage. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du modtager varen/varerne.
4.1 Sådan fortryder du
Du skal informere os, hvis du vil gøre brug af fortrydelsesretten. Vi foretrækker, at du sender os en e-mail på mail@cekura.dk, eller du kan returnere det købte sammen med et brev til ovenstående adresse, hvori du gør opmærksom på, at du har fortrudt købet.
Informerer du os om din udnyttelse af fortrydelsesretten ved at sende os et brev, e-mail eller ved at returnere varen, er fortrydelsesfristen overholdt, hvis du sender meddelelsen inden fortrydelsesfristen er udløbet, dvs. 14 dage efter den dag, hvor du modtager varen.
Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne.
4.2 Følger af fortrydelse
Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde aftalen. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen/varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for returnering, alt efter hvad der sker tidligst.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varen/varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, den/de fungerer på.
- Reklamationsret
Købelovens mangels regler finder anvendelse ved køb af hardware, og du har 2 års reklamationsret på alle varer købt hos CEKURA i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation og under forudsætning af at reklamationen er berettiget.
Fristen regnes fra den dag, du modtager varen, og du skal reklamere indenfor rimelig tid, efter at du opdager fejlen eller manglen.
Vi bestræber os på at håndtere alle reparationssager inden for 14 dage inklusiv forsendelse.
Forud for fremsendelse af reklameret produkt skal der udfyldes online formular på www.cekura.dk/reklamation som bedes vedlagt forsendelsen.
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav. Forsendelsesomkostninger påhviler kunde selv.
- Persondatapolitik
Vi indsamler kun oplysninger, du selv giver os. På den måde ved du præcist hvilke oplysninger vi registrerer og hvorfor. Alle oplysninger opbevares sikkert
hos os og videregives aldrig til andre, medmindre dette er på forhånd aftalt med dig. Du kan altid bede os om at rette, eller slette oplysninger om dig hos os.
- Tvister og klager
I tilfælde af uoverensstemmelser kan du klage til vores kundeservicechef: CEKURA A/S
Amagerbrogade 41, 1.
2300 København S
Tlf: 32 31 60 50
E-mail: mail@cekura.dk
Klager over os kan også indbringes for:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby www.forbrug.dk
Og/eller: Datatilsynet
Borgergade 28, 5., 1300 København K.
www.datatilsynet.dk