Skema til udfyldelse for at oprette en IT ticket på sagen
Bestilling foretaget af: —Vælg venligst en mulighed—Andreas (ANR)Asbjørn (ASD)Gurli (GUR)Helle (HEH)Klaus (KLB)Nabila (NAH)Nargis (NAA)Pernille (PBB)Roberto (RCC)Sofia (SOB)Tanja (TFP)Trine (TBH)Trine (TBN)Shahzad (SHM)Allan (ANS)
Bestillingen omhandler reparation af: —Vælg venligst en mulighed—Tryghedsalarm (GSM) - Climax-1052Tryghedsalarm (PSTN) - Med01Safemate - GPSCEKURA GO - GPSTryghedsalarm (GSM) - Climax-MX3
Notér CSID på boksen nedenfor (4-cifre)*
Notér Safematens ID nummer nedenfor (findes bag på enheden)*
Notér CEKURA GO's IMEI nummer nedenfor (findes på siden af enheden)*
1. Brugeroplysninger Kundenr. (Microkey-ID)*
Brugernavn*
3. Øvrig information
Beskrivelse af fejl på enhed til IT*
4. Afhælp problem
Hvad er gjort for at afhjælpe problemet?*
Evt. vedhæftning af fil eller billede
5. Tryk "send" for at sende informationerne direkte til IT helpdesk. Du modtager en kopi i cekurab2b-indbakken Ved modtagelse vil IT vurderer sagen og vende tilbage med svar og evt. tidspunkt for besøg hos kunden, som du herefter ringer og oplyser kunden om.
Δ