CEKURA grundlægges
CEKURA registreres som virksomhed 09.11.2011 og vagtcentralen modtager første alarm mindre end et år senere.
CEKURA er en dansk virksomhed og fremtiden indenfor sikkerhed, tryghed og service til alle i Danmark.
Vores løsninger er udviklet med henblik på fleksibilitet. Vi mener, at fleksibilitet er vigtigt så vores kunder kan få netop den løsning de søger og har behov for.
Vores kunder skal ikke gå på kompromis med deres behov og derfor tilpasser vi alle løsninger individuelt.
Vi leverer kun alarmløsninger med produkter af bedste kvalitet og nyeste teknologi – og er altid gennemtestet og klar til brug ved modtagelse. Det skal være nemt, ukompliceret og tillidskabende fra første kontakt for vores kunder.
Tillid er afgørende for at drive en virksomhed som vores og det er vigtigt, at vi altid agerer på en måde, så vi lever op til den tillid vores kunder og samarbejdspartnere har til os.
Vores aktiviteter og relationer er bygget op omkring tillid, åbenhed og empati. – Vi holder hvad vi lover og leverer den perfekte oplevelse.
Vi tror på at tryghed giver friheden til at leve og til at præstere på arbejdspladsen – og at trygge rammer både hjemme og på arbejdspladsen er grundstenen for at mennesker trives.
Vores kunder kender os på at vi leverer det rigtige produkt til den aftalte tid og i den rette kvalitet. Vi reagerer altid hurtigt og sætter vores kunders ve og vel i første række – vi omsætter omsorg til handling – og utryghed til tryghed.
Tillid er afgørende for at drive en virksomhed som vores og det er vigtigt, at vi altid agerer på en måde, så vi lever op til den tillid vores kunder og samarbejdspartnere har til os.
Vores aktiviteter og relationer er bygget op omkring tillid, åbenhed og empati. – Vi holder hvad vi lover og leverer den perfekte oplevelse.
Vi tror på at tryghed giver friheden til at leve og til at præstere på arbejdspladsen – og at trygge rammer både hjemme og på arbejdspladsen er grundstenen for at mennesker trives.
Vores kunder kender os på at vi leverer det rigtige produkt til den aftalte tid og i den rette kvalitet. Vi reagerer altid hurtigt og sætter vores kunders ve og vel i første række – vi omsætter omsorg til handling – og utryghed til tryghed.
Hos CEKURA vil vi være mere end blot en leverandør af alarmprodukter, vi vil være vores kunders tætte samarbejdspartner – et samarbejde der bygger på tillid og på sikkerhed om at vi holder hvad vi lover.
Vores team arbejder derfor tæt sammen med vores kunder for at sikre, at vi opnår de bedste resultater for vores kunder og samarbejdspartnere.
Vi udvikler hele tiden på vores nuværende løsninger, samt udvikler helt nye – inspiration til disse får vi ofte fra vores kunder. Vores kunder er en vigtig spiller i forhold til hvilken vej vi udvikler og os vi opfordrer derfor alle der har et behov for en type alarm- og sikkerhedsløsning til at kontakte os. Vi har altid en løsning klar til netop jeres behov.
Hos CEKURA vil vi være mere end blot en leverandør af alarmprodukter, vi vil være vores kunders tætte samarbejdspartner – et samarbejde der bygger på tillid og på sikkerhed om at vi holder hvad vi lover.
Vores team arbejder derfor tæt sammen med vores kunder for at sikre, at vi opnår de bedste resultater for vores kunder og samarbejdspartnere.
Vi udvikler hele tiden på vores nuværende løsninger, samt udvikler helt nye – inspiration til disse får vi ofte fra vores kunder. Vores kunder er en vigtig spiller i forhold til hvilken vej vi udvikler og os vi opfordrer derfor alle der har et behov for en type alarm- og sikkerhedsløsning til at kontakte os. Vi har altid en løsning klar til netop jeres behov.
+45 53 64 97 89 | trine@cekura.dk | LinkedIn
Trine er ansvarlig for daglig drift, kvalitetssikring og implementering af nye løsninger, samt planlægge, koordinere og eksekvere nye installationer hos kommuner, plejehjem og andre storkunder. Trine er ligeledes ansvarlig for organisering af rette kompetencer i virksomheden, samt sikre at alle ansatte i virksomheden har den rette uddannelse. Hun er ligeledes ansvarlig for produktudvikling samt for at sikre fremtidig vækst af selskabet.
Trine har opnået vigtige resultater for CEKURA. Blandt andet har hun sikret mange kontrakter på det danske statslige alarm- og nødkaldsmarked ved at vinde udbud og store erhvervskontrakter. Trine har udviklet højteknologiske produkter, som med succes bruges på både erhvervsmarkedet samt på det offentlige marked. Hvilket er med til at sikre den fremtidige vækst i CEKURA.
+45 27789992 | perols@cekura.dk | LinkedIn
Per er ansvarlig for IT-afdelingen og alle tekniske leverandører samt tilhørende aftaler. Derudover er Per ansvarlig for konfiguration af vores kundetilpassede alarmløsninger og dokumentation af disse. Per er vores IT projektleder som koordinerer og sikrer installation af vores kunders løsninger til tiden og på korrekt vis.
Derudover sikrer Per sammen med hans IT team, at vores alarmløsninger og vagtcentral er operationelt døgnet rundt. Per har haft stor betydning for vores høje kundetilfredshed.
+45 23351271 | sornie@cekura.dk | LinkedIn
Søren er ansvarlig for vores marketingsafdeling, herunder sociale medier, online- og offline kampagner, samarbejde med partnere og nye markeder. Derudover arbejder Søren med en række projekter, der har til formål at forbedre trivslen og trygheden for borgere med psykiske lidelser.
Mød Søren til konferencer og messer rundt om i landet og få en snak omkring hvordan CEKURA kan hjælpe jer med en løsning.
+45 31540889 | trine@cekura.dk | LinkedIn
Trine er ansvarlig for daglig drift, kvalitetssikring og implementering af nye løsninger, samt planlægge, koordinere og eksekvere nye installationer hos kommuner, plejehjem og andre storkunder. Trine er ligeledes ansvarlig for organisering af rette kompetencer i virksomheden, samt sikre at alle ansatte i virksomheden har den rette uddannelse. Hun er ligeledes ansvarlig for produktudvikling samt for at sikre fremtidig vækst af selskabet.
Trine har opnået vigtige resultater for CEKURA. Blandt andet har hun sikret mange kontrakter på det danske statslige alarm- og nødkaldsmarked ved at vinde udbud og store erhvervskontrakter. Trine har udviklet højteknologiske produkter, som med succes bruges på både erhvervsmarkedet samt på det offentlige marked. Hvilket er med til at sikre den fremtidige vækst i CEKURA.
+45 27789992 | perols@cekura.dk | LinkedIn
Per er ansvarlig for IT-afdelingen og alle tekniske leverandører samt tilhørende aftaler. Derudover er Per ansvarlig for konfiguration af vores kundetilpassede alarmløsninger og dokumentation af disse. Per er vores IT projekt leder som koordinerer og sikre installation af vores kunders løsninger til tiden og på korrekt vis.
Derudover sikre Per sammen med hans IT team, at vores alarmløsninger og vagtcentral er operationelt døgnet rundt. Per har haft stor betydning for vores høje kundetilfredshed.
+45 23351271 | sornie@cekura.dk | LinkedIn
Søren er ansvarlig for vores marketingsafdeling, herunder sociale medier, online- og offline kampagner, samarbejde med partnere og nye markeder. Derudover arbejder Søren med en række projekter, der har til formål at forbedre trivslen og trygheden for borgere med psykiske lidelser.
Mød Søren til konferencer og messer rundt om i landet og få en snak omkring hvordan CEKURA kan hjælpe jer med en løsning.