Skema til udfyldelse når der ombyttes lånt udstyr.
Behandlet af:* —Vælg venligst en mulighed—Andreas (ANR)Asbjørn (ASD)Gurli (GUR)Helle (HEH)Klaus (KLB)Nabila (NAH)Nargis (NAA)Pernille (PBB)Roberto (RCC)Sofia (SOB)Tanja (TFP)Trine (TBH)Trine (TBN)Shahzad (SHM)Allan (ANS)
Kunde ID som får ombyttet udstyr:
Nyt udstyr Dato for afsendelse af nyt udstyr:*
Vælg hvilket udstyr der fremsendes:* —Vælg venligst en mulighed—Tryghedsalarm (GSM) - Climax-1052Tryghedsalarm (PSTN) - Med01Safemate - GPSCEKURA GO - GPSCEKURA GO 2.0 - GPSTryghedsalarm (GSM) - Climax-MX3
Indtast nyt udstyrs ID:* Safemate=NAAD+4cifre, CEKURA GO/GO 2.0 = 15-cifret IMEI, GSM/PSTN= 4-cifret CSID
Gammelt udstyr Vælg hvilket udstyr kunde skal returnere:* —Vælg venligst en mulighed—Tryghedsalarm (GSM) - Climax-1052Tryghedsalarm (PSTN) - Med01Safemate - GPSCEKURA GO - GPSCEKURA GO 2.0Tryghedsalarm (GSM) - Climax-MX3
Indtast gammelt udstyrs ID:* Safemate=NAAD+4cifre, CEKURA GO = 15-cifret IMEI, GSM/PSTN= 4-cifret CSID
Årsag Årsag til ombytning:
Hvad er gjort for at undgå ombytning?
Hvem har besluttet at ombytte udstyret? —Vælg venligst en mulighed—CEKURAKunde
Betaling Hvem skal betale forsendelse og returnering af ombytning? —Vælg venligst en mulighed—CEKURA betaler for forsendelse og returneringKunde betaler for forsendelse og returneringKunde betaler kun for returneringKunde betaler kun for forsendelse
Hvad er aftalen med depositum? —Vælg venligst en mulighed—Nyt udstyr registreres på allerede betalt depositumNyt depositum opkræves for nyt udstyrKunde har ikke betalt depositum (kunde før juni 2016)Kunde har ikke betalt depositum (kunde efter marts 2024)
BEMÆRK ! Har kunde ikke returneret gammelt udstyr senest 14 dage efter fremsendelse af nyt, opkræves kunde nyt depositum og gammelt depositum bortfalder
Er kunde fra før juni 2016 eller efter marts 2024, vil kunde faktureres for manglende returnering af udstyr såfremt modtagelse af gammelt udstyr ikke sker indenfor 14 dage.
Tryk "send" for at sende skemaet til faktura
Δ