Teknisk support til jeres kunder
White label løsninger
Eksempler på opgaver vi løser i dag for vores kunder:
Alt dette kan naturligvis foregå samt white label, hvor vi besvarer telefon, email eller SMS i jeres virksomheds navn. Vi har både løsninger til små og store virksomheder.
Gå aldrig glip af en kunde henvendelse eller salgsmulighed med vores døgnåbne supporttjenester. Vi specialiserer vi os i at levere førsteklasses callcenter ydelser skræddersyet til dine unikke forretningsbehov.
Eksempler på opgaver vi løser i dag for vores kunder:
Alt dette kan naturligvis foregå samt white label, hvor vi besvarer telefon, email eller SMS i jeres virksomheds navn.
Gå aldrig glip af en kunde henvendelse eller salgsmulighed med vores døgnåbne supporttjenester. Vi specialiserer vi os i at levere førsteklasses callcenter ydelser skræddersyet til dine unikke forretningsbehov.
Er du en lille forretning, så ring i dag og få et uforpligtende tilbud på basis løsning. Her får du et telefonnummer, som du skal viderestille opkald til – vi skal kende telefonnummeret, som du vil viderestille opkald fra, så vi kan tilføje dine virksomheds oplysninger korrekt i systemet fra disse numre.
Vores team består af veluddannede og kompetente medarbejdere, der har års erfaring inden for kundeservice. De forstår vigtigheden af effektiv, venlig kommunikation og hurtig problemløsning så jeres kunder i de fleste tilfælde får løst deres udfordring nu og her.
Med basis får du:
24/7/365 opkaldscenter mulighed har et ekstra abonnementsgebyr på kr. +695,00 ud over gebyret pr. telefonopkald.
Er du en lille forretning, så ring i dag og få et uforpligtende tilbud på basis løsning. Her får du et telefonnummer, som du skal viderestille opkald til – vi skal kende telefonnummeret, som du vil viderestille opkald fra, så vi kan tilføje dine virksomheds oplysninger korrekt i systemet fra disse numre.
Vores team består af veluddannede og kompetente medarbejdere, der har års erfaring inden for kundeservice. De forstår vigtigheden af effektiv, venlig kommunikation og hurtig problemløsning så jeres kunder i de fleste tilfælde får løst deres udfordring nu og her.
Med basis får du:
24/7/365 opkaldscenter mulighed har et ekstra abonnementsgebyr på kr. +695,00 ud over gebyret pr. telefonopkald.
Formålet er at kunden skal få den samme gode oplevelse, uanset om de taler med jer direkte eller med os.
Når vi indgår et samarbejde med jer, oplæres vores medarbejdere i jeres produkter og processer og ikke mindst jeres måder at tale med kunderne på. Formålet er at kunden skal få den samme gode oplevelse, uanset om de taler med jer direkte eller med os. Derfor har vi også udarbejdet en effektiv onboarding proces.
Ved særlig vanskelige opgaver kan det indeholde at nøglemedarbejdere i vores call-center kommer i oplæring hos os. Er jeres produkter/services mere ligetil, kan oplæring naturligvis også klares via instruktioner fra jer over mail.
Alt foregår naturligvis i tæt samarbejde med jer.
Fra kun 399,-/md
Alle ugens dage 07-18 inkl. søn-og helligdage.
Formålet er at kunden skal få den samme gode oplevelse, uanset om de taler med jer direkte eller med os.
Når vi indgår et samarbejde med jer, oplæres vores medarbejdere i jeres produkter og processer og ikke mindst jeres måder at tale med kunderne på. Formålet er at kunden skal få den samme gode oplevelse, uanset om de taler med jer direkte eller med os. Derfor har vi også udarbejdet en effektiv onboarding proces.
Ved særlig vanskelige opgaver kan det indeholde at nøglemedarbejdere i vores call-center kommer i oplæring hos os. Er jeres produkter/services mere ligetil, kan oplæring naturligvis også klares via instruktioner fra jer over mail.
Alt foregår naturligvis i tæt samarbejde med jer.
Kun 399,-/md
Alle ugens dage 07-18 inkl. søn-og helligdage.
Med vores vagtcentraler har vi uanede måder at sammensætte en optimal løsning for vores kunder.
Vi vil derfor bede jer om, at udfylde formularen til højre og I vil blive kontaktet af en rådgiver indenfor 24 timer, så I sammen kan tage en snak om hvordan vi kan hjælpe netop jer.
Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse.
Med venlig hilsen
CEKURA A/S
Udfyld formularen og bliv kontaktet af en rådgiver indenfor 24 timer.
Vi ser frem til at modtage jeres henvendelse.
Med venlig hilsen
CEKURA A/S